YOU CAUSE ME TROUBLE

I am dreaming of you

|
Manchmal brauche ich für einen Weg, den ich einfach in fünf Minuten laufen könnte eine gute halbe Stunde. Ich sehe soviel, was ich so wunderschön finde und träume, träume und träume....

EN: Sometimes I need twenty minutes for a distance I could walk in five minutes. I see so many beautiful things on my way. I am dreaming, dreaming and dreaming...


















Kommentare on "I am dreaming of you"
  1. thank u for visit ,kisses nice evening<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    AntwortenLöschen
  2. Thank you for your visit. I am always lockig forward reading your comments<3

    AntwortenLöschen
  3. Ja ich kenn das gerade jetzt im Frühling - toll und alles so schön bunt (wird ja noch viiiel bunter alles) :)

    Schönes WE :)

    LG Aline
    http://www.fashionzauber.com/

    AntwortenLöschen

Hallo, ich freue mich über JEDEN Kommentar ob lustig, süß, ernst gemeint oder mies!

I am really glad about all your comments! <3 <3

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9