YOU CAUSE ME TROUBLE

Breakfast at Elisa's reloaded

|

Wenn ihr meinen Blog schon etwas länger lest, könnt ihr euch vielleicht noch daran erinnern, dass ich euch vor einiger Zeit meinen Lieblingsfrühstücksbrei vorgestellt habe (wenn nicht dann hier klicken).

Ich esse natürlich immer noch total gerne Porridge zum Frühstück, allerdings ein wenig abgewandelt.
Anstelle von Nüssen, esse ich ihn nun gerne mit warmen Himbeeren und weißen Schokoraspeln. Insgesamt nehme ich eine für meinen Brei: eine Tasse Schmelzflocken bzw. Haferflocken, welche ich mit 200 ml Milch kurz aufkochen lasse. Dazu gebe ich ein Päckchen Vanillezucker und ein wenig Zimt! Fertig! Lecker!

EN: I've already showed you my favorite breakfast a couple of weeks ago (If you can't remember the post: klick)  It's still kind of the same but I changed some of the ingredients. It's turning a bit fruitier now and I only enjoy it warm. Furthermore do I add some white chocolate. So my new recipe: One cup of oats, 200 ml milk, a packet of vanilla sugar,  some white chocolate and raspberries. Heat everything a little bit and enjoy it!






Kommentare on "Breakfast at Elisa's reloaded"
  1. Great post dear...lovely pics..:-)Many kisses! Have a great week!

    AntwortenLöschen
  2. Yum, this looks so delicious, a perfect breakfast! Wishing you a fruitful week ahead hun!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you so much for your lovely comment!

      Löschen
  3. It looks delicious! I love raspberries!
    Baci,
    Coco
    Coco et La vie en rose / Bloglovin / Facebook

    AntwortenLöschen
  4. Nice post :) Sweet pics... I want more :)) Thank you :)

    welcome on my blog :)
    http://nethalicorp.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi, thank you for your cute comment<3

      Löschen
  5. yummy ,i m hungry now :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    AntwortenLöschen

Hallo, ich freue mich über JEDEN Kommentar ob lustig, süß, ernst gemeint oder mies!

I am really glad about all your comments! <3 <3

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9