YOU CAUSE ME TROUBLE

Goodbye Winternails

|

Bevor sie ganz, ganz hinten in meiner 
Nahellackkiste verschwinden,  möchte ich euch noch ganz schnell mein Top 5 Nagellackfarben aus diesem winter vorstellen.
Sie sind natürlich alle von Essie. Ich bin nämlich ein absoluter Essie-addict!
Von links nach rechts:
nothing else metals; set in stones; hors d'oeuvres; miss fancy pants; blanc.
Alles Liebe, Elisa



Kommentare on "Goodbye Winternails"
  1. Perfect nail tones for winter definetely. I´ve never tried Essie, but I´m pretty sure that I´m going to... The variety they have is amazing.
    Kisses
    Fashion Avenue by Adriana
    http://fashionavenueabc.blogspot.de/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Yes, the variety is more than amazing. It's a pity, I think I have to buy them all;)
      <3 <3 <3

      Löschen
  2. I absolutely love your Essie winter collection. Such beautiful shades.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Thank you very much! But now it's time for spring shades;)

      Löschen
  3. Essie nailpolishes are the best!
    ❤️www.namelessfashionblog.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. That's true. How cute, we have the same name<3

      Löschen
  4. Ethics is just too cute!! :) love the glittery looking ones :).

    GIRL ABOUT TOWN BLOG
    LIKE MY BLOG ON FACEBOOK :)

    AntwortenLöschen

Hallo, ich freue mich über JEDEN Kommentar ob lustig, süß, ernst gemeint oder mies!

I am really glad about all your comments! <3 <3

EMOTICON
Klik the button below to show emoticons and the its code
Hide Emoticon
Show Emoticon
:D
 
:)
 
:h
 
:a
 
:e
 
:f
 
:p
 
:v
 
:i
 
:j
 
:k
 
:(
 
:c
 
:n
 
:z
 
:g
 
:q
 
:r
 
:s
:t
 
:o
 
:x
 
:w
 
:m
 
:y
 
:b
 
:1
 
:2
 
:3
 
:4
 
:5
:6
 
:7
 
:8
 
:9